Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ. ΜΕ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ 500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ.

  
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ... ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ... @ΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ.








Τι να πει κανείς για το λαό του, όταν εκείνος βάζει τα χέρια του και βγάζει τα μάτια του;

 Μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης κατασκεύασε αυτοκίνητο υδρογόνου, που είναι μάλιστα έτοιμο να βγει στην αγορά, 
ενώ έχει ήδη λάβει διεθνείς διακρίσεις και αναγνώριση. 

Ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός... 
συνόρων. 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, 
σχεδίασης και κατασκευής, που "γεννήθηκε" στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, 
κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού 
καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.


"Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με 
κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!", αναφέρει ο ΣΚΑΙ.

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει 
χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του 
είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.






Το Eco Racer επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 
4ο εξοικονόμησης καύσιμου.

Όμως, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική 
παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί δηλαδή ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην 
Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει.

"Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως
 βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η 
επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο", σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης 
Μπάζιος.






ΣΧΟΛΙΟ ekdosi.com: ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ Η ΕΞΗΓΗΣΗ ... ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ "ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ" ΕΙΝΑΙ.





ekdosi.com - έκδοση ...

. . . γ ι α έ ξ ( ύ π ν ο υ ς ) ( γ ) λ ύ ( φ ) τ ε ς

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ... ΠΗΓΗ!!! 

ΤΟ ekdosi.com ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ/ΤΩΝ LINK. ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ.  
πηγη

Ποιος θα το περίμενε! Σκάλωσε στη νομοθεσία το ελληνικό αυτοκίνητο υδρογόνου!

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση... παρακαλείστε να αναφέρετε τη πηγή... 

ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ... ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ...
Το ekdosi.com είναι μια μή κερδοσκοπική σελίδα και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στους επισκέπτες του. Τα έξοδα συντήρησης καλύπτονται απο χορηγίες - δωρεές των επισκεπτών. Η οποιαδήποτε εισφορά έχει αποκλειστικά υποστηρικτικό και συμβολικό χαρακτήρα και δεν συνεπάγεται με κανέναν τρόπο απόκτηση ή διεκδίκηση ξεχωριστών προνομίων. Οι Εισφορές μπορούν να γίνονται μία ή περισσότερες φορές σε χρονικά διαστήματα. Το Online σύστημα που έχει επιλεγεί είναι το PAYPAL το οποίο θεωρείται το πιό ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα online συναλλαγών παγκοσμίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ekdosi.com - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση... παρακαλείστε να αναφέρετε τη πηγή...

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση... παρακαλείστε να αναφέρετε τη πηγή...